eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego przez internet. › Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
  • Data: 2009-10-26 10:31:14
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: Bond Piotr Bond <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Paź, 22:04, stebi <m...@n...pl> wrote:
    > Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
    > trochę inną.
    > Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
    > Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
    > Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
    > samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
    > urządzenia."http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamra
    zarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZE...
    > Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
    > ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
    > zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
    > od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
    > Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
    > Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
    > dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
    > Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
    >
    > Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
    > stebi

    zwrot ie zwrot potargowac się mozna

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1