eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru kupionego przez internet.Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
  • Data: 2009-10-23 22:59:07
    Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "stebi" <m...@n...pl> wrote in message
    news:hbnt0v$2o02$1@opal.icpnet.pl...
    > Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale
    > lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed

    > wysyłką sprzętu do mnie,

    jak sie dogadasz

    > albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej

    > do Nadawcy.

    mozesz
    musisz ich o tym poinformowac, nie wystarczy nie odebrac

    > Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?

    oczywiscie ze ty, z jakiej racji sklep mialby placic za to ze
    klient sie rozmyslil, to nie wypozyczalnia

    > Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie,
    > to to nie jest "specyfikacja techniczna".

    link nie dziala
    bylo napisane? mozna bylo przeczytac
    nawet jezeli w niewlasciwym twoim zdaniem miejscu, to dalej nie zmienia
    faktu ze mogles sie z tym zapoznac przed zawarciem umowy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1