  • Data: 2005-06-22 00:15:44
    Temat: Re: Zwrot towaru do właściciela
    Od: "Roxana " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    > To po co im odsyłać? Poinformuj ich, ze mogą sobie odebrać w Twoim
    > miejscu zamieszkania w każdy poniedziałek pomiędzy godziną 6:07 a 6:09,
    > ewentualnie odeślesz im, jak prześlą zaliczkę na koszty zapakowania i
    > wysyłki i tyle. Skoro nie zamawiałaś, to w czym problem?

    Wystawili "awansem" fakturę na moją firmę...Kiedyś kupiłam coś u nich,ale
    teraz nic nie chciałam, a mimo to przysłali...
    Niedawno dostałam też pismo, że mogą mi "umorzyć" dług, ale muszę im
    podpisać takie pismo, że się na to zgadzam...
    Wiem, ze to chodzi o to, bym "potwierdziła, że dług istniał"...Ale mimo
    wszystko chcę to odesłać i mieć spokój...
    Czy mogę tak zrobić, nie narażając się na dodatkowe konsekwencje ?