  • Data: 2005-06-22 18:55:22
    Temat: Re: Zwrot towaru do właściciela
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roxana " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:d9aajg$a6m$1@inews.gazeta.pl...

    > Wystawili "awansem" fakturę na moją firmę...Kiedyś kupiłam coś u
    nich,ale
    > teraz nic nie chciałam, a mimo to przysłali...

    No to mają problem. Na upartego mozesz kilka złotcy za magazynowanie
    naliczyć :-)

    > Niedawno dostałam też pismo, że mogą mi "umorzyć" dług, ale muszę im
    > podpisać takie pismo, że się na to zgadzam...

    Odpisz im, że nic Ci nei wiadomo o zadnym Twoim długu w stosunku do
    nich, ale jeśli uważają, zę taki istnieje i chcą go umozyć, to
    oczywiście wyrażasz zgodę.

    > Wiem, ze to chodzi o to, bym "potwierdziła, że dług istniał"...Ale
    mimo
    > wszystko chcę to odesłać i mieć spokój...

    A oni proszą o to? W końcu to ich ksiażka. Skoro wolą jej właściciela
    jest to, by leżała u Ciebie, to z jakiego powodu chcesz mu to utrudniać?
    :-)

    > Czy mogę tak zrobić, nie narażając się na dodatkowe konsekwencje ?

    Będzie ewentualnie dylemat, jak to traktować. Odstąpienie od zakupu? Ja
    bym jednak ich najpierw o to zapytał.