eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!ramfeed1.eweka.nl!eweka.nl!hq-usene
    tpeers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.com!n
    peersf01.ams!newsfe20.ams2.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2> <g4u01q$s3t$1@news.onet.pl>
    <nnxck.253900$1B6.3832@newsfe21.ams2>
    <g4uf2j$3p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <EVFck.22193$jB5.10039@newsfe05.ams2> <g4vd9b$eau$1@node1.news.atman.pl>
    <WYLck.254107$1B6.218169@newsfe21.ams2>
    <hwgh880no83a$.1j0pq825lnt6l.dlg@40tude.net>
    <g5147o$o91$1@inews.gazeta.pl> <Gj%ck.255356$1B6.234236@newsfe21.ams2>
    <g521eh$46j$1@news.wp.pl>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 29
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <k12dk.179425$P83.136015@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe20.ams2 1215605968 86.3.148.88 (Wed, 09 Jul 2008 08:19:28 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 09 Jul 2008 08:19:28 EDT
    Organization: virginmedia.com
    Date: Wed, 9 Jul 2008 13:19:47 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542790
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g521eh$46j$1@news.wp.pl...
    >
    > "swen" <n...@n...com> wrote in message
    > news:Gj%ck.255356$1B6.234236@newsfe21.ams2...
    >
    >> No prosze... a ja myslalem, ze w UK jest najdluzej:) (nie mniej niz 5 dni
    >> ale w 70% jest to 14 dni)
    >
    > Kłamiesz czy po prostu pleciesz głupoty? Obie rzeczy przy takiej dyskusji
    > są naganne ;)
    > Ani w UK ani w USA ani w Kanadzie (akurat znam stan prawny tych trzech
    > krajów) nie masz prawa oddać sprawnego towaru bo ci się przestał podobać..
    > Jako że najbardziej restrykcyjne i czytelne jest prawo UK podaję linka
    > (tekst oparty na "Sale of Goods Act 1979") - zwłaszcz.a sekcja "Your right
    > when things go wrong".
    > http://www.adviceguide.org.uk/index/your_world/consu
    mer_affairs/buying_goods_your_rights.htm#your_legal_
    rights_when_you_buy_goods
    > Oczywiście istnieje dobra wola sprzedawców którzy mogą pozwolić na zwrot
    > towau w określonym terminie absolutnie jednak nie mają takiego wymogu
    > prawnego - czyli dokładnie tak jak w Polsce. Zresztą z punku widzenia nie
    > tylko ekonomii ale także np. "Ustawy o Prawie Autorskim.." takie prawo
    > byłoby debilizmem.

    A ja ci mowie, ze jest takie prawo...szukaj dalej:)))
    Z punktu widzenia takie prawo jest jak najbardziej potrzebne, by ustrzec
    ciebie przed nieuczciwymi praktykami lacznie z oszutwem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1