  • Data: 2007-05-06 12:50:00
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny.. [OT]
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:f1kgj3$ac0$1@inews.gazeta.pl krys

    > Rodzicom (szczególnie tym niespecjalnie mądrym)

    Nauczycielom (szczególnie tym z negatywnej selekcji), często wydaje się,
    że na chamskie zachowanie wobec ucznia i rodzica każdy przymknie oko i
    położy uszy po sobie.

    Przy odpowiednim postępowaniu szybko im
    > przechodzi, potem przyłażą, usiłują łagodzić, tłumaczyć się. Tak to
    > już jest.

    Przy odpowiedniej reakcji dyrektora szybko im przechodzi i zmieniają
    nastawienie albo zawód.

    > Ja na tej grupie jestem od tak dawna, że nie pamiętam od kiedy. To
    > raczej ty wyrosłaś, gdzie cię nie posiali, bo cały czas piszesz OT.

    I co z tego?

    > Dostosuj się do tematyki i wypowiadaj w kontekście prawa

    Twoje żarty tez były oczywiście bardzo ot, no nie? I oczywiście sama
    ciągnę tę gałąź, a za ciebie posty piszą krasnoludki.

    > Co do rynsztoka - nic przyjemnego, ale mniej śmierdzi rynsztok słowny
    > niż intelektualny.

    Musisz coś wiedzieć na ten temat, skoro tak piszesz.

    > Nie uczę dzieci.

    Całe szczęście.

    > A na szacunek trzeba sobie zasłużyć, zapracować. Nie
    > ma się go ot tak, po prostu, pojmij to wreszcie.

    Dużo pracy masz przed sobą.
    EOT

    --
    pozdrawiam