  • Data: 2010-05-15 12:58:27
    Temat: Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hsm2ol$577$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał

    > Możesz podać podstawę?

    ta sama która pozwala zwrot na odleglosc (nie chce mi sie szukac) jest tam
    wylaczenie
    między innymi towary o indywidualnym charakterze robione na zamowienie,
    łozko robione
    na konkretny wymiar jak najbardziej sie pod to łapie.

    Dotyczy to takze softu rozpakowanego . Jest jeszcze kilka przypadkow.
    W sumie powinno tez laptopow nie wyobrazam sobie przyjecia laptopa w ktorym
    ktos
    przebrnal przez pierwsze uruchomienie instalujace system operacyjny i
    dzielace dysk na partycje.

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?