    From: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru
    Date: Thu, 31 Jan 2008 16:22:49 +0100

    j...@g...com napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Problem standardowy - musze dokonac zwrotu zakupionego towaru. Nie
    > odpowiada mi jakosc wykonania i funkcjonalnosc tego produktu.
    > Jakie mam prawa w stosunku do sprzedajacego?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jarek Nowak
    jak towar jest pełnowartościowy to praw niemasz zadnych, szanse duze.

    Weż normalnie pogadaj ze sprzedawcą, powieedz ze nie trafiłes, zona robi
    problemy dzieci sie smieja... Sprzedawca też człowiek. Może bedziesz
    musiał przekonac go jakims prezentem, albo oddając produkt kupic inny
    zazwyczaj droższy...
    JAk zaczniesz od ja chce, rządam.. itp- szanse spadną do zera.

    ToMasz (8godzin dziennie sprzedawca)