  • Data: 2003-11-07 20:30:17
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy od allegro
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zadna pomylka !! Zrobilem nadplate - wczesniej mialem nadplaty po
    20zl i
    > bylo dobrze.... do czasu...

    Czyli jeśli to nie pomyłka, to rozumiem, że celowe działanie? A mógłbyś mi
    ewentualnie wyłuszczyć jego cel? Te moje IQ coś za słabe i nie Qumam.
    Jeśli nie przez pomyłkę, to po co im wysyłałeś te 2 złote? Po to, by Ci za
    trzy złote to odesłali? Zaczyna mi to pachnieć oszustwem z Twojej strony.
    Jako żywo chciałeś ich celowo doprowadzić do niekorzystnego dla nich
    rozporządzenia mieniem. No bo co prawda dałeś marchewkę w postaci
    możliwości pocieszenia się przez kilka dni Twoim kapitałem, ale teraz
    walisz kijem i zmuszasz tych biedaków do zapłaty za tę chwilową radość aż
    3 zł. Oj nieładnie!

    > Tak, mam do nich jakies 300km :|

    Prześlij komuś z tej miejscowości upoważnienie do pobrania i niech Ci
    wpłaci na Twoje konto. Ale to też rada do duszy, bo sam znaczek na list
    wyjdzie Ci 1,50 zł. A gdzie koperta i kartka papieru - zakładając, ze ktoś
    się zgodzi za darmo z siebie kretyna robić.

    Zresztą mam inny pomysł. Dopłać im jeszcze 2 złote na to samo konto.
    Gwarantuję Ci, ze oddadzą wówczas. Otrzymasz 4 złote pomniejszone o koszt
    przelewu wynoszący 3 złote, a więc dostaniesz złotówkę. Czy wówczas
    będziesz zadowolony?

    A i jeszcze mam jeden pomysł. Tu, na tym forum jakiś miesiąc-dwa temu
    urwał się jeden taki z choinki i proponował usługi windykacyjne. Nie chce
    mi się szukać w archiwum, ale szukaj po słowie "windykacja". Zleć mu
    wykonanie usługi. Mówił, ze ma niskie prowizje, może zadowoli się 50%, to
    wiele nie stracisz! Jakbyś mógł zdać na forum ewentualnie raport z jego
    usługi, to byśmy wiedzieli, na ile jest rzetelny.

    > jechac 300km, po 2pln ...... troche sie to mija z celem :|

    Uwierzyłem w to Twoje IQ!! Choć piszesz, że się to Tobie tylko TROCHĘ mija
    z celem. Ale dobre i to. I tak nie mogę uwierzyć w mój dar przekonywania.
    No właśnie staram Ci się to wykazać, że to nie ma sensu i to trochę
    więcej, niż trochę. To tylko 2 zł! Każ im wpłacić te 2 złote na jakieś
    konto dla potrzebujących. Wpłata za darmo. Ty wyjdziesz z twarzą, bo
    swojego nie darowałeś, oni się nie "wzbogacą", biedni będą Ci wdzięczni
    (załóżmy, że z uwagi na kwotę pewnie umiarkowanie), a my nie będziemy
    roztrząsać już więcej tego problemu. Same korzyści.

    > A jak to rozwiazac prawnie ?? jakis paragrafik, o zawlaszczeniu lub cos
    > podobnego !?

    Ale oni nic nie "zawłaszczają"! Zresztą co najwyżej mogli by
    przywłaszczyć, co biorąc pod uwagę zatrważającą kwotę "zawłaszczenia"
    stanowi wykroczenie z art. 119 kw. Zresztą przecież oni Ci chcą to dać,
    więc gdzie tu przywłaszczenie.