  • 1. Data: 2003-11-06 19:26:24
    Temat: Zwrot pieniedzy od allegro
    Od: "Marcin G" <m...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Allegro zablokowalo mi konto, myslalem ze za brak oplat w terminie, wiec
    wplacilem pieniazki, a konto do dzis jest zablokowane.

    Problem w tym, ze wplacilem pieniazki z NADPLATA, ktorej teraz nie moge sie
    doprosic od Allegro !!!

    ponizej cytyac pracownika allegro.pl:

    Witam,

    W Pana przypadku zwrot nadpłaty (2,15 zł) nie przysługuje, ponieważ sam
    koszt przelewu bankowego to 3 zł.
    --
    Anna Andrzejewska
    Zespół Allegro

    Zalezy jak dla kogo, ale te 2 zlote piechota nie chodzi, a poza tym
    darmozjadom pieniedzy rozdawal nie bede.

    Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Co mam zrobic zeby odzyskac moje
    pieniadze ??

    z gory dziekuje i pozdrawiam szanownych grupowiczow, Marcin G

  • 2. Data: 2003-11-06 19:27:24
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy od allegro
    Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl>

    > Problem w tym, ze wplacilem pieniazki z NADPLATA, ktorej teraz nie moge
    sie
    > doprosic od Allegro !!!

    Moge spytac po jakim czasie od rozpoczecia miesiaca zablokowali Ci konto...?

  • 3. Data: 2003-11-06 19:39:53
    Od: "Marcin G" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:boe7bk$t1o$1@news.onet.pl...

    > sie
    >
    > Moge spytac po jakim czasie od rozpoczecia miesiaca zablokowali Ci
    konto...?

    niebardzo rozumiem pytanie :| choc IQ mam 132 :-)

    miedzy 1 a 5 sierpnia - jesli o to chodzi, ale dokladnej daty nie jestem w
    stanie podac :(

  • 4. Data: 2003-11-06 19:57:48
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "Marcin G" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niebardzo rozumiem pytanie :| choc IQ mam 132 :-)
    moze nie IQ tylko IP?
    nie iloraz, lecz iloczyn?
    ;-))

    > miedzy 1 a 5 sierpnia - jesli o to chodzi, ale dokladnej daty nie jestem w
    > stanie podac :(
    miesiaca rozrachunkowego, za ktory byl pobrany abonament.
    p.
    W,

  • 5. Data: 2003-11-06 22:48:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wiesz, w sumie możesz ich pozwać w sądzie cywilnym z tytułu bezpodstawnego
    wzbogacenia. Myślę, że miałbyś szansę wygrać. Tylko, że może być problem
    polegający na tym, że ten przelew który dokonałeś przez pomyłkę, to chyba
    Twoja pomyłka. Więc nie możesz żądać od nich, by na swój koszt dostarczyli
    Ci pieniążki. Ale możesz jechać do nich do firmy i pewnie Ci te 2 złote
    powinni wypłacić w gotówce. Tylko nie wiem, gdzie oni się mieszczą. Może
    wyjść drożej za bilet. Choć oczywiście co do zasady przyznaję Ci rację.
    Swojego należy bronić. jedź do nich i zabierz to 2 złote. Nie daruj im! Co
    będziesz żywił darmozjadów?

  • 6. Data: 2003-11-07 07:46:29
    Od: "Marcin G" <m...@o...pl>

> [...]
    > polegający na tym, że ten przelew który dokonałeś przez pomyłkę, to chyba

    To zadna pomylka !! Zrobilem nadplate - wczesniej mialem nadplaty po 20zl i
    bylo dobrze.... do czasu...

> [...]
    > Ci pieniążki. Ale możesz jechać do nich do firmy i pewnie Ci te 2 złote
    > powinni wypłacić w gotówce. Tylko nie wiem, gdzie oni się mieszczą. Może

    Tak, mam do nich jakies 300km :|

    > Choć oczywiście co do zasady przyznaję Ci rację.
    > Swojego należy bronić. jedź do nich i zabierz to 2 złote. Nie daruj im! Co
    > będziesz żywił darmozjadów?

    jechac 300km, po 2pln ...... troche sie to mija z celem :|

    A jak to rozwiazac prawnie ?? jakis paragrafik, o zawlaszczeniu lub cos
    podobnego !?

    pozdr. Marcin G

  • 7. Data: 2003-11-07 07:48:39
    Od: "Marcin G" <m...@o...pl>

    > moze nie IQ tylko IP?
    > nie iloraz, lecz iloczyn?
    > ;-))

    > miesiaca rozrachunkowego, za ktory byl pobrany abonament.

    Ahaa.... jeszcze jedno - to nie jest zaden ABONAMENT !!!!!!!!!!

    pozdr. Marcin G

  • 8. Data: 2003-11-07 08:30:04
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    coz.... oczywiscie masz prawo od nich zadac swoich pieniazkow a oni maja
    obowiazek Ci je zwrocic. jednakze jesli domagasz sie tak jak w tym przypadku
    zwrocenia pieniazkow droga przelewu to oni co prawda musza Ci je zwrocic ale
    moga Cie obciazyc kosztami przelewu... wynik Oni Ci wisza 2 zl Ty im 3 ...
    po potraceniu jestes im krewny 1zl
    Gdybys sie tam zjwil osobiscie to bez problemu odzyskalbys swoje pieniazki
    /tak przypuszczam/

    pozdrwiam

  • 9. Data: 2003-11-07 09:10:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po potraceniu jestes im krewny 1zl
    > Gdybys sie tam zjwil osobiscie to bez problemu odzyskalbys swoje pieniazki
    \

    Było to już w tym wątku ale on ma IQ 132 i pewnie dlatego pojąć nie może...

    Leszek

  • 10. Data: 2003-11-07 20:30:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To zadna pomylka !! Zrobilem nadplate - wczesniej mialem nadplaty po
    20zl i
    > bylo dobrze.... do czasu...

    Czyli jeśli to nie pomyłka, to rozumiem, że celowe działanie? A mógłbyś mi
    ewentualnie wyłuszczyć jego cel? Te moje IQ coś za słabe i nie Qumam.
    Jeśli nie przez pomyłkę, to po co im wysyłałeś te 2 złote? Po to, by Ci za
    trzy złote to odesłali? Zaczyna mi to pachnieć oszustwem z Twojej strony.
    Jako żywo chciałeś ich celowo doprowadzić do niekorzystnego dla nich
    rozporządzenia mieniem. No bo co prawda dałeś marchewkę w postaci
    możliwości pocieszenia się przez kilka dni Twoim kapitałem, ale teraz
    walisz kijem i zmuszasz tych biedaków do zapłaty za tę chwilową radość aż
    3 zł. Oj nieładnie!

    > Tak, mam do nich jakies 300km :|

    Prześlij komuś z tej miejscowości upoważnienie do pobrania i niech Ci
    wpłaci na Twoje konto. Ale to też rada do duszy, bo sam znaczek na list
    wyjdzie Ci 1,50 zł. A gdzie koperta i kartka papieru - zakładając, ze ktoś
    się zgodzi za darmo z siebie kretyna robić.

    Zresztą mam inny pomysł. Dopłać im jeszcze 2 złote na to samo konto.
    Gwarantuję Ci, ze oddadzą wówczas. Otrzymasz 4 złote pomniejszone o koszt
    przelewu wynoszący 3 złote, a więc dostaniesz złotówkę. Czy wówczas
    będziesz zadowolony?

    A i jeszcze mam jeden pomysł. Tu, na tym forum jakiś miesiąc-dwa temu
    urwał się jeden taki z choinki i proponował usługi windykacyjne. Nie chce
    mi się szukać w archiwum, ale szukaj po słowie "windykacja". Zleć mu
    wykonanie usługi. Mówił, ze ma niskie prowizje, może zadowoli się 50%, to
    wiele nie stracisz! Jakbyś mógł zdać na forum ewentualnie raport z jego
    usługi, to byśmy wiedzieli, na ile jest rzetelny.

    > jechac 300km, po 2pln ...... troche sie to mija z celem :|

    Uwierzyłem w to Twoje IQ!! Choć piszesz, że się to Tobie tylko TROCHĘ mija
    z celem. Ale dobre i to. I tak nie mogę uwierzyć w mój dar przekonywania.
    No właśnie staram Ci się to wykazać, że to nie ma sensu i to trochę
    więcej, niż trochę. To tylko 2 zł! Każ im wpłacić te 2 złote na jakieś
    konto dla potrzebujących. Wpłata za darmo. Ty wyjdziesz z twarzą, bo
    swojego nie darowałeś, oni się nie "wzbogacą", biedni będą Ci wdzięczni
    (załóżmy, że z uwagi na kwotę pewnie umiarkowanie), a my nie będziemy
    roztrząsać już więcej tego problemu. Same korzyści.

    > A jak to rozwiazac prawnie ?? jakis paragrafik, o zawlaszczeniu lub cos
    > podobnego !?

    Ale oni nic nie "zawłaszczają"! Zresztą co najwyżej mogli by
    przywłaszczyć, co biorąc pod uwagę zatrważającą kwotę "zawłaszczenia"
    stanowi wykroczenie z art. 119 kw. Zresztą przecież oni Ci chcą to dać,
    więc gdzie tu przywłaszczenie.