  • Data: 2004-10-25 23:16:45
    Temat: Re: Zwrot oprogramowania
    Od: Andrzej Solich <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Oct 2004 22:44:13 +0200, GreenMark

    >Zakupilem oprogramowanie Macromedia Flash MX (6). Niestety w tej wersji
    >program nie spełnia moich oczekiwań - wersja Flash 6 ma problemy z
    >obsługą polskich czcionek. Czy mam prawo zwrócić na tej podstawie
    >produkt sprzedawcy. Będe wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.

    Masz takie prawo, tyle że sprzedawca nie ma obowiązku przyjąć go od
    Ciebie, kierując się choćby treściwą, acz nieuprzejmą maksymą:
    "widziały gały co brały" :(

    Rękojma za oprogramowanie wyklucza odpowiedzialność za to, że program
    nie spełnia Twoich oczekiwań.

    Pozdrawiam
    AS