    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot Alimentów - Czy będę musiał oddać ?
    Date: Sun, 27 Mar 2011 10:36:03 +0200

    W dniu 2011-03-26 21:50, Lukasz pisze:
    > ok prosze o napisanie czy dobrze rozumie
    > I czy brane pod uwage moze byc to ze mieszkam z ojczymem ktory ulegl
    > ciezkiemu wypadkowi samochodowemu i duza czesc pieniedzy idzie na jego
    > rehabilitacje, leki itd? a ja wtedy sie nie uczylem ani nie pracowałem

    Ty chyba ciągle nie rozumiesz idei alimentów. Jeśli są zasądzone na
    ciebie, to twój ojciec nie ma łożyć na utrzymanie swojej byłej żony ani
    tym bardziej jej nowego męża a tylko i wyłącznie zaspokajać twoje
    potrzeby życiowe. Lepiej się dogadaj po dobroci, oddaj co wziąłeś
    niesłusznie, bo w jeśli sprawa trafi do sądu to przy takim podejściu
    adwokat ojca cię zje. A poza tym weź pod uwagę, że za kilka(naście) lat
    to twój ojciec może zażądać od ciebie alimentów.

    --
    MZ