  • Data: 2006-01-17 20:03:43
    Temat: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiesz jak piecze reka po linijce na sztorc?

    wiem, ksiadz mnie lal :-)

    > wiesz jak sie chce latac, gdy ktos ciagnie za baczki (pejsy)?

    wiem, brat mnie ciagal :-) mielismy pietrowe lozko

    > tak by zareagowal normalny nauczyciel w normalnych czasach.

    to nie jest madre podejscie, powiedz jakby zareagowal rodzic ktory uzywa
    innych skutecznych metod wsrod ktorych
    nie ma przemocy? Ja bym nap. nauczyciela gdyby moje dziecko rudzyl.

    > dzis nie wolno wyrzucic za drzwi, bo...

    dziecko moze krzywde sobie zrobic i nauczycel odpowie poniewaz sprawowal w
    tym czasie nad nim opieke, i bardzo slusznie

    > dzis nie wolno posadzic w oslej lawce, bo...

    mozna

    > dzis nie wolno postawic do kata, bo...

    mozna

    > czyzbys proponowal wprowadzenie etatu dla policjanta w kazdej szkole?

    nie, telefony sa ogolno dostepne, w razie przemocy fizycznej , nalezy o ile
    jest regularna nagrac i wezwac policje, ew wczesniej
    wezwac dyrektora badz rodzicow, to skutkuje.

    P.