  • Data: 2004-09-04 12:19:11
    Temat: Re: Zwierzęta chronione
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wKF:

    On Wed, 1 Sep 2004, jw73 wrote:
    [...]
    >+ Rejestr taki prowadzi Starosta właściwy do miejsca prowadzenia hodowli. W
    >+ art. tym nie ma ani słowa o bezkręgowcach do których należą ptaszniki. W
    >+ związku z tym nie ma podstaw do zarejestrowania tych zwierząt.
    [...]
    >+ Aby uzyskać dowód urodzenia tych zwierząt
    >+ w niewoli potrzebne jest świadectwo urodzenia wydawane przez Powiatowy
    >+ Inspektorat Weterynaryjny. Uzyskanie takiego świadectwa jest możliwe tylko,
    >+ gdy hodowla jest zarejestrowana.
    >+
    >+ Podsumowując nie można zarejestrować i nie można uzyskać przez to świadectwa
    >+ urodzenia w niewoli.

    Z tego co napisałeś - jako że chodzi o dwa odmienne przepisy dotyczące
    dwu różnych instytucji - nie wynika że nie da się tego zrobić prowadząc
    TYLKO hodowlę pająków.
    Czyli trzeba zarejestrować hodowlę "czegokolwiek co się da" a później
    to już PIW świadectwo wyda, dobrze myślę ?
    Oczywiście świadom jestem że do "stanu zastanego" to nic nie wnosi.
    I że przepis ("jak zwykle u nas" ?) stoi na głowie - też... :(

    pozdrowienia, Gotfryd