  • Data: 2014-04-08 23:11:12
    Temat: Re: Zus nie przyznał macierzyńskiego i chorobowego.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-08, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jeżeli uważasz że ludzie powinni poczekać z rozmnażaniem aż się im
    > ustabilizuje sytuacja materialna, oraz przyjmujesz że każde pójście do
    > łózka wiąże się z ryzykiem spłodzenia potomka, to wynika z tego że
    > chcesz żeby niestabilni finansowo nie uprawiali miłości fizycznej.
    >
    > Postulat ciekawy, aczkolwiek obawiam się że nieco oderwany od
    > rzeczywistości.

    Wnioskowanie ciekawe, ale zbyt daleko idące.
    Wiesz, aż takiej mocy sprawczej to ja nie mam, żeby coś "postulować".
    Co nie zmienia faktu, że pewne zachowania uważam za nieodpowiedzialne
    (taką i tylko taką opinie wyraziłem, nie atakowałem nikogo).

    Uważam też, że ludzie po pijaku siadający za kółko są skrajnie
    nieodpowiedzialni, czy wręcz durni, niezależnie od tego czy
    zmienia to jakoś Twoje postrzeganie rzeczywiśtości, czy nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl