  • Data: 2007-10-25 21:20:55
    Temat: Re: Zupełna nieprzydatność wolnych zasobów?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 25 października 2007 23:09
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Problemu licencjonowania?

    Problemu o którym piszę.... Nie że zmienił po czasie, tylko że zmienił i się
    nie przyznaje że zmienił albo się przyznaje, ale twierdzi, że ja zassałem
    już po zmianie.

    I jak mam udowodnić, że była zmiana lubo też że zassałem przed zmianą.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl