  • Data: 2009-10-21 18:21:29
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-10-2009 o 20:01:34 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > To po co na nie szedles? Brak orientacji czy instynkt stadny?

    Świadomość osobnika idącego na studia często jest niemal zerowa,
    zwłaszcza gdy rodzice którzy skończyli tylko ogólniak czy technikum
    chcą żeby dziecko "poszło wyżej".

    Sam się na to złapałem, dyplom leży - nigdy nieużywany - głęboko w
    szufladzie,
    a gdybym mógł, to bym w wieku 16 lat założył działalność finansując ją
    choćby
    z pracy przy kopaniu rowów - byłby z tego większy pożytek i dla mnie i dla
    tzw. społeczeństwa.

    --
    Tomek