  • Data: 2009-10-23 14:09:51
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jest jakaś możliwość zwrócenia uczelni dyplomu tych gównianych
    > pseudostudiów zarządanie i marketing? Nic mi te studia nie dały, kompletnie
    > nic się tam nie nauczyłem, tylko zamarnowałem czas i pieniądze. Czy można
    > jakoś zrzec się dyplomu?

    Nie widzę sensu tego pytania. Możesz po prostu się nie legitymować tym
    dyplomem. Chyba nie jest problemem udawanie, że ma się niższy poziom
    wykształcenia niż w rzeczywistości? Równie dobrze możesz mieć "oficjalnie"
    tylko średnie, wystarczy się nie przyznawać do wyższego (albo mając 2 dyplomy
    przyznawać się tylko do jednego z nich).