  • Data: 2004-08-10 09:07:02
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > TV to moze nie bede napuszczal na nich.
    > To male miasteczko. Ja nie chce tego rozdmuchac,
    > chce zyc w spokoju i tylko uslyszec slowo "przepraszam"
    > Dyktafon na male kasetki to mam (nie cyfrowy),
    > tylko nie wiem czy to legalne, zreszta na komende to
    > nie bede juz chodzil, mam sie kontaktowac tylko z
    > prokuratorka ktora wydawala sie dzisiaj byc zyczliwa.

    dlaczego ma to byc nielegalne? Jakies przepisy tego zabraniaja? Zadne,
    przecież nie zakladasz podsluchu
    a bierzesz go ze sobą. (jak sie bedziesz z nia kontaktowac to nagrywaj to,
    jednego dnia moze mowic co innego i
    drugiego znowu co innego), Twoje zabezpieczenie.

    Slowa przepraszam nie uslyszysz, bedą starać sie Ciebie zniszczyc. Gdy TV by
    sie zainetresowalo, to juz by im tak latwo nie bylo.

    "wzywajacemu. (2 razy dzwonilem ze jestem uprowadzony).
    No chyba ze tasmy tez pokasowali."

    Tasmy w takich przypadakch sie gubia, patrz napad kilku policjantow na 2
    nastolatkow
    jadacych samochodem. Z dysku twardego na ktorym bylo nagranie z kamery
    przemyslowej
    z miesjca zdarzenia zostaly skasowane dane.

    P.