  • Data: 2004-08-10 19:35:45
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "krzysiek" <i...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chce tylko zeby NIEKTORZY policjanci postepowali madrzej.
    Moge zrozumiec czlowieka ktory sie niegrzecznie odzwywa do mnie bo akurat
    mial moze ciezki dzien jednak ja moglem nieprzezyc do niedzieli
    i to jes ta roznica.
    Kto ma miec stalowe nerwy i rozsadek jak nie funkcjonariusz na sluzbie.
    Mi puszczaja czasem nerwy wiec jestem grafikiem a nie srtozem porzadku.
    Ot i tyle.