  • Data: 2004-08-09 19:10:56
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "krzysiek" <i...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm... z regoly ? to zn ze slyszales o takich przypadkach ?
    ---------------------
    Jesli przy zdawaniu z raportu ze sluzby nic nie wspominali o incydencie
    (a tak prawdopodobnie bylo, bo inaczej juz by mnie scigali jako zbir),
    to musieli by tworzyc bardzo solidarna mafie.
    W takim przypadku ich przelozony by sie tez naraza, chyba ze ja cos zle
    rozumuje.
    Ojojo... to juz na takim polu bitwy ja nic nie poradze.
    Moge miec tylko nadzieje ze stary speka i nie podpisze drugi raz
    spreparowanego raportu albo nie wymysla sensownego dla nich
    wyjscia.
    Zreszta w tym przypadku (nie wiem czy uwaznie czytales)
    obciazajacy policje jest sam fakt odmowy udzielnenia pomocy
    wzywajacemu. (2 razy dzwonilem ze jestem uprowadzony).
    No chyba ze tasmy tez pokasowali.