eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    From: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Date: Sun, 1 Feb 2009 10:59:46 +0100

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 09:54:31 +0100, armar napisał(a):

    > Na jakiej podstawie myślisz, że ja jestem normalny? ;)
    > Zobacz na wypowiedzi niektórych osób na tej grupie
    > - ja bym powiedział, że mogą mieć poważne problemy z własnym życiem.
    > Tu rozmawiamy o prawie, a to nie zakazuje pokazywać swoich dzieci.

    Jesteś głupi faktycznie czy tylko udajesz?
    Jeśli macie życie "publiczne" z kuratorami, psychologami i mediatorami
    sądowymi to jakim prawem robisz tym dzieciom krzywdę ukazując ich wizerunek
    w internecie, do którego każdy ma dostęp? Puknij się w czoło facet -
    problemy jakie spotkały Ciebie w związku z byłą żoną powinny zostać w kręgu
    Sądu rodzinnego i najbliższej rodziny. Przylazłeś tu i szukasz poklasku
    jako biedny zdradzony, którego żona postanowiła się puścić? Żal mi Twoich
    dzieciaczków - pokazujesz tak na prawdę, że nie szanujesz ich prywatności.
    Co innego chwalić się nimi na portalu społecznościowym dotyczącym
    fotografii co innego płakać w mankiet grupowiczom na owej grupie i świecić
    jaki to z Ciebie był przykładny ojciec. Nie widzę innego wytłumaczenia tych
    metod.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.