eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
  • Data: 2009-01-29 17:18:20
    Temat: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:glsnck$pbb$1@atlantis.news.neostrada.pl cyklista
    <...@...pl> pisze:

    > a poza tym skąd wiesz ze uprawiała seks za pieniądze? bo wtedy to mógłbyś
    > mówić prostytutka, kurtyzana, kurwa
    - prostytucja to faktycznie uprawianie seksu za pieniądze (wg mnie oznacza
    zawód, profesję);
    - kurtyzana to dawne określenie oznaczające utrzymankę jednego w danym
    okresie czasu (wynoszącego więcej niż kilka godzin) mężczyzny, towar raczej
    luksusowy, tu nie ma o tym mowy;
    - kurwa to termin często używany jako zabarwiony wulgaryzmem synonim
    prostytutki; osobiście oddzielam te pojęcia, prostytucja to zawód, a kurwa
    to charakter; w przypadku jak opisany przez wątkoczyńcę (i pokrewnych)
    szczególnie pasuje tu charakter wulgarny.

    > a jeśli robiła to z powodu braku zadowolenia z mężem to sędzia miał rację
    > mówiąc o obelżywości itd..
    Jeśli robiła to z powodu braku zaspokojenia seksem z mężem to jest kurwą.
    Trzeba się było rozwieść i wtedy pier****ć do woli, nawet z kotem sąsiada.

    --
    Jotte