    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znowu goryle w hipermakecie :-/
    Date: Mon, 13 Sep 2004 21:11:47 +0200

    > określonych zachowań, np. żeby UDOWODNIŁ mi, że złodziejem nie jest???

    Nie byles na ulicy tylko sklepie. A moze tak naprawde na posesji
    prywatnej z ochrona? :)

    > Wiesz, praca płatnego zabójcy polega na zabijaniu ludzi i też mi się to nie
    > podoba :-/.

    A co ma jedno do drugiego?

    Zostales zatrzymany terenie sklepu przez pracownikow,
    poniewaz ochrona tego sklepu miala wszelkie podstawy podejrzewac ze
    w majtkach schowales Wafelka lub kasete magentofonowa z przebojami
    K. Krawczyka

    To jest wlasnie ich praca. Jako czlowiek, ktory w przyszlosci byc
    moze rowniez bedzie korzystal z uslug ochroniarzy, bylbym szczesliwy
    ze wypelniaja w ten sposob swoje obowiazki.

    > Zażądałem, aby mnie puścili, bo złodziejem nie jestem i nie muszę im mojej
    > niewinności udowadniać.
    > Kluczowe pytanie - jakie mają uprawnienia ochroniarze?

    Inne propozycje kluczowych pytan:
    Czy uzyli srodkow przymusu bezposredniego powodujac u Ciebie obrazenia
    ciala? Czy zglosiles sie na obdukcje lekarska? Czy sila, ciagnac za rece
    i nogi przeniesli Cie do pomieszczenia w ktorym miala nastapic rewizja?
    Czy stawiales jakikolwiek opor, wdawales sie w dyskusje powodujac ich
    rozdraznienie? Byc moze ich prowokowales? Z twojego opisu sytuacji
    wynika ze czas wypelniala cisza. Jesli jednak odgornie zalozyles
    ze niczego nie musisz udowadniac tak jak napisales powyzej to, no coz...
    zajales okreslona pozycje.

    Nie chce bronic ochroniarzy bo wiem ze czesto sa to ludzie zyjacy na
    krawedzi linii wyznaczajacej granice prawa (i wcale nie mam na mysli
    sluzby w hipermarkecie), ale nigdy jeszcze (a kilka razy tez piszczalem)
    nie mialem okazji poznac fizycznej sily ich argumentow.

    Chociaz moze dobrze trafialem (patrz gdzies wyzej topic o masakrze).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com