  • Data: 2004-09-13 18:18:57
    Temat: Re: Znowu goryle w hipermakecie :-/
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AdamF" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:3sj1d.282012$vG5.271596@news.chello.at...

    > przymus
    >
    > jak najbardziej słusznie postąpili, to Ty chciałes się oddalić
    > uniemożliwiając wyjaśnienie sprawy do czego mają prawo.

    Do czego mają prawo? Jeśli zauważę jakiegoś gościa na ulicy i ubzduram
    sobie, że to może być złodziej, to mogę ot tak go sobie uwięzić i zmusić do
    określonych zachowań, np. żeby UDOWODNIŁ mi, że złodziejem nie jest???

    > Pomyśl sam może mieli Ci pomachać "pa-pa". To ich praca i nie dziw się.

    Wiesz, praca płatnego zabójcy polega na zabijaniu ludzi i też mi się to nie
    podoba :-/. Jeśli mają zły system ochrony, to jest ich problem.

    > Pomijam inne przypadki gdzie ochroniarze nadużywają swoich wąskich
    > uprawnień, tutaj raczej po opisie na to nie wygląda.
    > Mogłeś zarządać wezwania policji ale z tego nie skorzystałeś, i tak nic by
    > to nie zmieniło.

    Zażądałem, aby mnie puścili, bo złodziejem nie jestem i nie muszę im mojej
    niewinności udowadniać.
    Kluczowe pytanie - jakie mają uprawnienia ochroniarze?

    Pzdr,
    BaLab