    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Fri, 19 Jan 2024 15:07:37 +0100
    <uo91qt$is3$3$Shrek@news.chmurka.net> <TBZpN.3332$idBb.950@fx08.ams1>
    <uo9u64$vfv$4$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <ov%pN.53372$c1y8.44573@fx15.ams1>
    <uoairn$gna$15$RTomasik@news.chmurka.net>
    <5x4qN.5670$RZad.2076@fx14.ams1> <uoanju$gnb$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <HmiqN.54919$c1y8.6668@fx15.ams1>
    <uocg0e$gna$24$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cnlqN.28993$Qspa.22651@fx12.ams1>
    <uodi06$gnb$9$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Fri, 19 Jan 2024 11:21:28 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > OK! To nie jest grupa na temat netykiety. Ja akurat w takich wypadkach
    > korzystam z translatora a ostatnio ze sztucznej inteligencji, która
    > nieźle sobie z tym radzi. Z tym, że w Twoim wypadku wydaje mi się, że
    > wklejenie tego po polsku nie byłoby problemem. Mnie wyszło coś takiego:

    > Całkiem nieźle moim zdaniem.

    Z jednej strony - niby rozsądnie, z drugiej ... można się zdziwić, jak
    pogotowie przyjedzie.
    I kto ma zapłacic za nieuzasadnione wezwanie?

    Przy czym, jesli to dobrze wykrywa, to moze klient bedzie wdzięczny,
    ze mu wezwało gdy było naprawde potrzebne.

    A jak źle wykrywa, to będzie wsciekły :-P

    Moze przydałoby sie jednak spytać użytkownika, czy sobie życzy ...

    J.