eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnów TEPS-a... › Re: Znów TEPS-a...
  • Data: 2006-02-17 09:36:59
    Temat: Re: Znów TEPS-a...
    Od: <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik " Megi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dt34k9$oa3$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > dostałam w styczniu wezwanie do zapłaty za 2 rachunki telefoniczne za 2005
    > rok.Płatność uregulowałam, wysłałam xero faxem na 9395...W międzyczasie
    > zablokowano mi poł. wychodzące i oddano sprawę do Ultimo...Z tej firmy do
    > mnie wydzwaniają, ze nie jest zapłacone - ponownie wysłałam faxem
    > potwierdzenie, ale telefonu nie włączono :(
    > Zadzwoniłam do Ultimo, że płatność jest uregulowana, ale TEPS-a żażądała
    > wpłaty jeszcze rachunku bieżącego do włączenia telefonu...
    >
    > W roku ubiegłym, po wpłacie tego, co żądali - nie było takiego problemu z
    > telefonem. Żadne dodatkowe wezwanie do zapłaty do mnie nie przyszło...
    > Co się stało? zmiana przepisów?
    > Tracę rozmowy w ramach abonamentu za 50 zł/godzina rozmów...czy mogę żądać
    > obniżenia abonamentu o nie wykorzystane rozmowy, proporcjonalnie do dni w
    > miesiącu?
    > Żądany rachunek opłaciłam.
    > Pozdrawiam, z góry dziękuję za sugestie.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Tak za okres nie korzystania za każdy dzień powinna być obniżona cena
    abonamentu o 1/30 a w lutym o 1/28. Powinno być to wszystko podane w
    regulaminie włącznie ze sposobem rozliczenia bezpłatnych minut w takiej
    sytuacji.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1