-
1. Data: 2006-02-17 00:16:09
Temat: Znów TEPS-a...
Od: " Megi" <m...@N...gazeta.pl>
Witam,
dostałam w styczniu wezwanie do zapłaty za 2 rachunki telefoniczne za 2005
rok.Płatność uregulowałam, wysłałam xero faxem na 9395...W międzyczasie
zablokowano mi poł. wychodzące i oddano sprawę do Ultimo...Z tej firmy do
mnie wydzwaniają, ze nie jest zapłacone - ponownie wysłałam faxem
potwierdzenie, ale telefonu nie włączono :(
Zadzwoniłam do Ultimo, że płatność jest uregulowana, ale TEPS-a żażądała
wpłaty jeszcze rachunku bieżącego do włączenia telefonu...
W roku ubiegłym, po wpłacie tego, co żądali - nie było takiego problemu z
telefonem. Żadne dodatkowe wezwanie do zapłaty do mnie nie przyszło...
Co się stało? zmiana przepisów?
Tracę rozmowy w ramach abonamentu za 50 zł/godzina rozmów...czy mogę żądać
obniżenia abonamentu o nie wykorzystane rozmowy, proporcjonalnie do dni w
miesiącu?
Żądany rachunek opłaciłam.
Pozdrawiam, z góry dziękuję za sugestie.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2006-02-17 09:36:59
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: <d...@w...pl>
Użytkownik " Megi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dt34k9$oa3$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> dostałam w styczniu wezwanie do zapłaty za 2 rachunki telefoniczne za 2005
> rok.Płatność uregulowałam, wysłałam xero faxem na 9395...W międzyczasie
> zablokowano mi poł. wychodzące i oddano sprawę do Ultimo...Z tej firmy do
> mnie wydzwaniają, ze nie jest zapłacone - ponownie wysłałam faxem
> potwierdzenie, ale telefonu nie włączono :(
> Zadzwoniłam do Ultimo, że płatność jest uregulowana, ale TEPS-a żażądała
> wpłaty jeszcze rachunku bieżącego do włączenia telefonu...
>
> W roku ubiegłym, po wpłacie tego, co żądali - nie było takiego problemu z
> telefonem. Żadne dodatkowe wezwanie do zapłaty do mnie nie przyszło...
> Co się stało? zmiana przepisów?
> Tracę rozmowy w ramach abonamentu za 50 zł/godzina rozmów...czy mogę żądać
> obniżenia abonamentu o nie wykorzystane rozmowy, proporcjonalnie do dni w
> miesiącu?
> Żądany rachunek opłaciłam.
> Pozdrawiam, z góry dziękuję za sugestie.
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
> http://www.gazeta.pl/usenet/
Tak za okres nie korzystania za każdy dzień powinna być obniżona cena
abonamentu o 1/30 a w lutym o 1/28. Powinno być to wszystko podane w
regulaminie włącznie ze sposobem rozliczenia bezpłatnych minut w takiej
sytuacji.
-
3. Data: 2006-02-17 13:48:06
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
Użytkownik d...@w...pl napisał:
>
> Tak za okres nie korzystania za każdy dzień powinna być obniżona cena
> abonamentu o 1/30 a w lutym o 1/28. Powinno być to wszystko podane w
> regulaminie włącznie ze sposobem rozliczenia bezpłatnych minut w takiej
> sytuacji.
>
>
Raczysz żartować. To, co napisałeś, dotyczy braku świadczenia usługi z
winy operatora. W tym przypadku winy operatora brak.
M.
-
4. Data: 2006-02-17 20:59:53
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: o`rety <o`rety@pl.pl>
Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> Raczysz żartować. To, co napisałeś, dotyczy braku świadczenia usługi z
> winy operatora. W tym przypadku winy operatora brak.
>
> M.
to czyja tu jest wina?
-
5. Data: 2006-02-17 21:46:36
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: " Megi" <m...@g...pl>
Witam, i dziękuję za odpowiedzi.
"Brakujący" rachunek zapłacony, znów wysłane xero, ale Tepsa...znów żąda
zapłaty za...jeszcze - ten bieżący rachunek :(
Inaczej nie włączą...Nic nie rozumiem - wyłączenie jednostronne, zgodnie z
regulaminem następuje po 45 dniach od braku płatności za fakturę...Od końca
stycznia to kilkanaście dni.
Można to gdzieś zgłosić, zaskarżyć?
Tak będą przeciągać w nieskoność :( Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
mi już kasy na ten bieżący :(
Co robić?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2006-02-17 23:41:59
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Megi napisała:
> Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
> opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
> mi już kasy na ten bieżący :(
> Co robić?
Dołożyć jeszcze jedną złotówkę i zacząć płacić rachunki konkurencji.
--
+---------------------------------------------------
-------------------+
| Paweł Sakowski <p...@s...pl> Never trust a man |
| who can count up to 1023 on his fingers. |
+---------------------------------------------------
-------------------+
-
7. Data: 2006-02-18 10:34:52
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: " " <m...@g...pl>
Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):
>
> Do=B3o=BFy=E6 jeszcze jedn=B1 z=B3ot=F3wk=EA i zacz=B1=E6 p=B3aci=E6 rachun=
> ki konkurencji.
.........
Witam,
właśnie rozważam ten pomysł :) Czy można przenieść numer stacjonarny, tak jak
komórkowy - do innego operatora?
Pozdr
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2006-02-18 16:04:12
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
Sat, 18 Feb 2006 00:41:59 +0100, *Paweł Sakowski*
<news:1140219719.4326.14.camel@neptune.sakowski.pl> napisał(a):
> Megi napisała:
>> Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
>> opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
>> mi już kasy na ten bieżący :(
>> Co robić?
> Dołożyć jeszcze jedną złotówkę i zacząć płacić rachunki konkurencji.
Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.
--
Kaja
-
9. Data: 2006-02-18 17:31:41
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: " megi" <m...@g...pl>
Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):
> Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
> Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.
>
>
Witam,
problem w tym, że mam w tepsie Neostradę :(, zależy mi na internecie- jaki
inny dostawca byłby dobry?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
10. Data: 2006-02-18 22:40:01
Temat: Re: Znów TEPS-a...
Od: R2r <b...@m...net.pl>
Kaja napisał(a):
> Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
> Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.
>
Problem w tym, że w wielu regionach Polski TPSA jest - niestety - nadal
jedynym dostawcą dostępu do internetu na odpowiednim poziomie. :-|
--
Pozdrawiam. Artur.
___________________________________________________
"Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."