eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZnów TEPS-a... › Re: Znów TEPS-a...
  • Data: 2006-02-17 21:46:36
    Temat: Re: Znów TEPS-a...
    Od: " Megi" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, i dziękuję za odpowiedzi.

    "Brakujący" rachunek zapłacony, znów wysłane xero, ale Tepsa...znów żąda
    zapłaty za...jeszcze - ten bieżący rachunek :(
    Inaczej nie włączą...Nic nie rozumiem - wyłączenie jednostronne, zgodnie z
    regulaminem następuje po 45 dniach od braku płatności za fakturę...Od końca
    stycznia to kilkanaście dni.
    Można to gdzieś zgłosić, zaskarżyć?
    Tak będą przeciągać w nieskoność :( Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
    opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
    mi już kasy na ten bieżący :(
    Co robić?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1