  • Data: 2019-06-16 10:16:52
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-15 o 20:55, Shrek pisze:

    > Gówniane płyty wytrzymują bez problemu 5 lat w gównianych warunkach -
    > znaczy w kopercie z papieru na półce w pokoju.

    Gówniane płyty przechowywane w odpowiednich warunkach same z siebie po
    pół roku do roku mają kupę błędów a często są w ogóle nie do odczytu.

    > Większość wytrzymuje bez większych problemów lat 15 - wiem, bo czasem
    > korzystam z takich archiwalnych płyt.

    Większość płyt, i tych lepszych, i tych gorszych po wystawieniu na
    działanie słońca i/lub temperatury nie wytrzymuje kwartału. Wiem, bo
    odzyskiwałem dane z tak przechowywanych płyt.