  • Data: 2019-06-16 12:07:25
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2019 o 11:11, nadir pisze:

    > Myślisz, że to jedyna sprawa, w której dowody z płyty CD/DVD
    > "wyparowały"? Sam miałem do czynienia z taką, a nawet lepszą, akcją.
    > Materiał trafia do Policji, Prokuratury, Sądu, czasem biegłego,
    > przechodzi z rąk do rąk, trafia z biurka do szuflady, z szuflady do
    > szafy, i tak kilka razy. Biorąc pod uwagę czas trwania czynności i spraw
    > w naszych organach sprawiedliwości oraz drogę, którą przechodzą takie
    > dowody, nie dziwię się, że płyta się może zepsuć.
    > Choć nie wykluczam, że w tej konkretnej sprawie komuś zależało żeby
    > materiał się zdegradował.

    Osobiście uważam, że bezpieczniejsze jest zabezpieczanie tego na kartach
    pamięci albo dyskach. Tylko tu kluczowym są koszty. Wybierając biegłego
    bierze się tego., który to najtaniej zrobi. Jakimś tam rozwiązaniem jest
    zrobienie dwóch niezależnie przechowywanych kopii. Zresztą tak się
    powinno robić i używać tylko jednej.