  • Data: 2004-10-08 14:38:56
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 paź o godzinie 14:46, na pl.soc.prawo, Marcin Wasilewski
    napisał(a):

    > Wyjaśnił Ci też,
    ^^
    Mnie wyjaśniał??
    Przeczytaj na spokojnie wątek, panie iNFORMATYK bo chyba coś nie bardzo
    idzie Ci obsługa ołtluka /o jego konfiguracji nie mówiąc - bo jej wogóle
    nie poczyniłeś, az wstyd jak na informatyka/.
    Najlepiej poczytaj poprzedni wątek tego samego autora dotyczące _tej samej_
    sprawy.

    > ......że gdyby tak było to padło by wiele urządzeń w tym pionie, a nie tylko
    > Twój komputer, ale widzę, że przyjmujesz do wiadomości, tylko to co chcesz przyjąć.

    No widzisz, nie wiesz komu i do czego odpisujesz i wychodzą babole.
    Ponadto, nie mam zamiaru Ci tłumaczyć jak krowie na miedzy, ale _można_
    doprowadzić do podania międzyfazowego napięcia li tylko do jednego
    mieszkania. Koniec, kropka, amen.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423