eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow › Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
  • Data: 2004-09-29 10:08:20
    Temat: Re: Zniszczenia spowodowane przez remontujacych mieszkanie sasiadow
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29 wrz o godzinie 11:31, na pl.soc.prawo, Asmodeusz napisał(a):

    > Nieprawda, tablica główna nie ma nic do rzeczy. Instalacja elektryczna
    > budynku nie ma struktury gwiaździstej !.

    Od tzw 'tablicy piętrowej' - jak najbardziej ma strukturę gwiażdzistą.

    > W większości bloków w moim mieście:
    > Jedna klatka - 3 piony mieszkań. Każdy pion jest zasilany osobną fazą.

    jest jeden 'pion' czyli WLZ - najprawdopodobniej przechodzący przez tablice
    piętrowe, acz to zależy od ilości mieszkań na piętrach.

    > Na każdym piętrze jest tablica z bezpiecznikami i licznikami podłączona
    > do pionowej instalacji 3-fazowej.

    Aaaa . to jest to są tablice licznikowe z zabezpieczeniami
    przedlicznikowymi. te tablice są zasilane z tzw 'tablic piętrowych'

    > Do popsucia czegoś sąsiadowi ingerencja w tablicy głównej jest zbędna.
    > Tam zresz?ą nie bardzo jest co popsuć, a gdyby komuś się jednak udało to
    > efekty byłyby widoczne w minimum 1/3 mieszkań, a nie w jednym.

    Tutaj się z Tobą zgadzam.

    > Ps. też mi kiedyś sąsiad przy remoncie fazy pomylił. Akurat pisałem
    > pracę dyplomową. Uch, ale była awantura.

    Jesteś elektrykiem?
    Może byś mógł wyjaśnić w jaki sposób sąsiad mógł Ci 'pomylić fazy' ? :)
    Z przyjemnością bym się czegoś nowego nauczył :P

    Mój numer ICQ gdybyś był łaskaw ;) - 206521415

    --
    Herbi
    29-09-2004 12:08:16