  • Data: 2018-08-09 22:42:53
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Gościu zrobił dobrze. Ty wciskasz w prawie każdy swój post. Sam święty
    > nie jestem, bo też jadę na pis na lewo i prawo, ale kurna spróbujmy choć
    > trochę na prawie o prawie pogadac.

    Przecież cały czas gadamy o prawie.
    A ściślej, o łamaniu prawa. Nie rozumiem dlaczego protestowanie
    przeciwko łamaniu prawa i Konstytucji sprowadzasz do poziomu ideologii.

    > Ależ nie, wystarczy, że się trochę opamiętasz. Wiesz jak to idzie, czyny
    > nie słowa.

    Heloł? Przecież właśnie powieszenie tej koszulki to były czyny, a nie słowa.

    W czym mam się opamiętać? Mam ograniczyć swoją krytykę obecnej władzy na
    grupie dyskusyjnej? Serio? Mam się cenzurować bo przez przypadek urażę
    uczucia Pawłowicz, zwanej przez nieporozumienie profesorem prawa?

    Mógłbyś mnie prosić o opamiętanie gdym planował tak jak Niesiołowski
    wysadzenie pomnika w Poroninie - to bym zrozumiał, ale to? Że niby
    jestem agresywny? Kuźwa...

    Nie ogarniam takiej argumentacji ze strony inteligentnego człowieka,
    który dostrzega co się dookoła dzieje.

    > Żeby zachowywać się proporcjonalnie ale też bez wyraźnej potrzeby nie
    > naruszać zasad etycznych i prawnych o które się walczy. Jak dla ciebie
    > nie ma różnicy czy pomalujesz coś komuś gdzieś, albo będziesz mu np. na
    > prywatnym pomniku wieszał coś do usranej śmierci, to lepiej siedź w
    > chałupie bo zdecydowanie nie pomagasz. Potem w tvpis będą pokazywać
    > kolejnego poplutego z nienawiści gościa tym razem jak rzuca płytami
    > chodnikowymi w policjantów bo przecież Konstytucja.

    Brakuje mi słów, którymi mógłbym Ci wyjaśnić jak bardzo się mylisz:
    https://www.youtube.com/watch?v=FN7r0Rr1Qyc

    Niektóre rzeczy, dla niektórych ludzi, a szczególnie umiar lub jego
    brak, są oczywiste i nie wymagają tłumaczenia.
    Lepiej siedź w chałupie, bo przez swoje (nie)zrozumienie umiarkowania
    zdecydowanie nie pomagasz.

    > Nie sądzę aby metoda cel uświęca środki przybliżałą nas w jakikolwiek
    > sposób do normalności.

    W tych okolicznościach nie mam symetryzmu. Jak na razie "cel uświęca
    środki" stosują jedynie pislamiści. Więc proszę cię bardzo, nie przeginaj.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=193104264028
    1488&set=a.408706382515129.103797.100001273110607&ty
    pe=3

    Pozdrawiam
    Piotr