  • Data: 2015-08-21 09:54:54
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-21 09:43, A. Filip wrote:

    > Nie myl tego co jest możliwe (całkiem wysoko prawdopodobne) dziś i w bliskiej
    > przyszłości z tym co ma już jakieś szansę zdarzyć się w dalszej przyszłości.

    No więc dziś (i w bliższej przyszłości, oraz dalszej i bliższej
    przeszłości - tak mniej więcej od 44) Hitler zostałby skazany za
    ludobójstwo w obozach koncentracyjnych. Pomysł, że mógłby się wykpić
    zwykłym "ja nic nie wiedziałem" należy nawet nie do jakiejś przyszłości,
    a jedynie do alternatywnej rzeczywistości (gdzie wygrałby ona wojnę,
    albo potrafił zbudować rakietę kosmiczną, czy miałby inne zalety). Być
    _może_ nie zawisłby na sznurku, a robił w dożywociu w PR jako symbol
    niemieckiego wstydu i rozmiaru zwycięstwa aliantów.

    Shrek.