  • Data: 2015-08-21 10:27:42
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.08.2015 o 10:01, Shrek pisze:

    > Chwilowo nie mam szefa. Jak miałem, to z dokładnością do grubszych
    > faktów wiedział. I nie - nie było na to pisemnych rozkazów. Natomiast
    > pomysł, że w tajemnicy przed nim wybudowałby w jego imieniu choćby domek
    > jednorodzinny jest absurdalny. O małej fabryce nie wspomnę. O kroporacji
    > tym bardziej. O tym, że jakbym jakiśm nieziemskim cudem bez jego wiedzy
    > stworzył mu odział w innym województwie, a on by nie wiedział czym się
    > ten odział zajmuje już nawet nie próbuję myśleć:P

    Tylko w tej analogii "mała fabryka" to zajęcie co najmniej województwa a
    nowy oddział to osobna Rzesza.

    Natomiast interesy "na lewo" czy nawet prowadzenie po cichu
    konkurencyjnej działalności to niestety nierzadkie zjawisko.

    Pamiętaj też, że ten szaleniec był pewien wygranej. Żydów nienawidził
    (zresztą retorykę jego oraz Goebbelsa wyraźnie widać w "betonowym"
    elektoracie PiS oraz innych narodowców - ten bełkot o "żydostwie"
    chcącym wywołać wojnę... dziwne że ludzie są tak tępi, że tego nie
    widzą) - dlaczego więc nie ma żadnych śladów że osobiście tę zbrodnię
    zlecił? Jakoś nie widzę powodów dla jakich miałby się z tym kryć...
    Prywatnie podejrzewam że wiedział albo przynajmniej przypuszczał, że tak
    jego politykę zinterpretują jego podwładni, ale nie mam na to żadnych
    twardych dowodów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić