  • Data: 2015-08-19 15:28:35
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Patrz: osobne przepisy na bezczeszczenie zwłok.
    >
    > Prawo odróżnia zwłoki od człowieka. Podobnie jak medycyna.
    >
    > Ty masz z tym jakiś problem...

    To że odróżnia nie oznacza że nie ma przypadków "płynnego przechodzenia" z
    jednego stanu od drugiego. Jakby prawo było proste, logiczne i całkowicie
    spójne to prawnicy by o wiele mniej zarabiali, o ty co prawników chcesz
    uporczywie zubożyć ;-)

    --
    A. Filip
    Nie podchodź do pracującego i do załatwiającego potrzebę naturalną.