  • Data: 2005-08-26 17:08:39
    Temat: Re: Znieść obowiązek nauki "urzędowej".
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinS wrote:

    > bzdura, dzieci są ciekawe z natury.
    > Kwestia odpowiedniego przekazana im wiedzy.

    Dlatego napisałem, że szkoła nie jest obowiązkowa.
    Tylko ile dzieci ma takich rodziców, którzy potrafią odpowiednio
    przekazać wiedzę.
    jeśli mają, nikt ich do chodzenia do szkoły nie zmusi.

    > teraz też mają blade

    Tylko mi nie mów, że wiedza dzieciaków w polsce jest taka sama jak
    wiedza dzieciaków pracujących w fabryce.
    Wręcz powiem więcej: wiedza w polskich szkołach stoi (ale coraz gorzej)
    na znacznie wyższym poziomie niż wiedza gdzie indziej.
    Nasi bija swoich rówiesników z innych krajów wszechstronnością i
    ogólnością wiedzy.
    Za 3-4 lata, pewnie już tego nie powiem, ale na dzień dzisiejszy jeszcze
    tak.