  • Data: 2006-11-09 11:47:07
    Temat: Re: Znalezienie amunicji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie głosowałem bynajmniej na idiotów z Samoobrony.

    No to wreszcie jest jakiś wspólny punkt.

    > Ale nurkuję... i
    > ciekawe rzeczy naprawdę można znaleźć.

    Ano można. Gustloff czy Yamato też jeszcze leżą na dnie. Praktycznie wszędzie
    gdzie w Polsce toczyły się jakieś porządne walki, każdy zbiornik zawiera
    pozostałości, zwłaszcza tam, gdzie były przeprawy albo front długo stał i
    szybko ruszył. Pod Raszynem w stawach do dzisiaj leży od cholery kul z 1809 r.
    tylko tam nie zanurkujesz bo jest płytko i wszystko strasznie zamulone.

    > Twój mały "czapli" mózg

    Bardziej adekwatne wydaje mi się określenie "czapli" wąski mózg...

    > co Ci złe musisz na politykę zwalać

    Wybacz, ale opisana sytuacja ani mnie ziębi, ani grzeje. Prosiłeś o opinię - no
    to napisałem. Prawdę mówiąc na początku byłem przekonany, że to jakieś badanie
    socjologiczne. Po tych personalnych wstawkach mam już powody przypuszczać, że
    była to błędna oopinia.

    > No dobra teraz Ty wyładuj swoje frustracje...

    Dobrze:
    to wszystko wina Platformy!

    Pozdrawiam

    Czapla