    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Tue, 22 Aug 2023 22:04:02 +0200

    W dniu 22.08.2023 o 20:27, J.F pisze:

    > No ale sierzant "prowadzi sprawę", i moze na miejscu chyba więcej sam
    > załatwic. Spytac gdzie bus, spytac jak to z tym motocyklem było,
    > zatrzymac podejrzanego - bo on tu podejmuje decyzje, z patrolem trzeba
    > by wszystko konsultować.

    Ci co prxyjechali sobie poradzili.

    > Technik nakazu raczej nie przywiezie, wiec niewiele zmienia ..

    By się nie nudzili, to by im się nie chciało zostawać dłużej. A tak dwie
    godziny nic do roboty, z nudów się można zabrać;)

    > Z tego co piszesz tak - ale kto to mógl wiedziec wczesniej.

    Obstawiam, że stałby tam z miesiąc, albo i dłużej.

    > A propos - co tam macie pod nr chyba 91 i 93
    > Zakład remontów i konserwacji dróg ... i godło z orzełkiem?

    No - jednostka samorządowa - u sołtysa też jest orzełek.

    > No i nie wiem - współczuć, czy gratulować kondycji :)

    Jak już ruszysz to jedzie;)

    > No ale jakbym sie posługiwał taką aplikacja, to myslę, ze sąsiednie by
    > mnie zainteresowaly.

    Myślę że nie - z automatu któryś wybierze.

    > Byc to one są, tylko ze też mają robotę.

    No ale się znalazły. Więc były i się dało.

    > Ja po googlu traifilem w to miejsce
    > https://goo.gl/maps/svdB5QcUTcyZTLmEA

    Zupełnie nie tam

    > A moze jednak :-)

    Podobno trafili. Jak kiesyś zajrze w papiery to może dowiem się skąd.
    Obstawiam "mojego" fejsbuka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!