  • Data: 2023-08-22 20:27:46
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Aug 2023 15:01:46 +0200, Shrek wrote:

    > Do sprawdzenia czy stoi to raczej patrol, który i tak jest na mieście.

    No ale sierzant "prowadzi sprawę", i moze na miejscu chyba więcej sam
    załatwic. Spytac gdzie bus, spytac jak to z tym motocyklem było,
    zatrzymac podejrzanego - bo on tu podejmuje decyzje, z patrolem trzeba
    by wszystko konsultować.

    Tego, ze motor będzie sobie stał na widoku, to się raczej nikt nie
    spodziewał.

    > potem to rzeczywiście można grupę organizować. Chociaż ja wiem czy grupę
    > - przyejchało dwóch wywiadowców i pozamiatało. Więc raczej te bajki o
    > kamizelkach to przesada;)

    Tak jest :-)

    > Ja jestem ciekaw jak sobie policje radzą w krajach gdzie nie ma
    > obowiązku meldunkowego. Bo tu wychodzi że w sumie to przeszkadza. Każdy
    > liczący się kryminalista mieszka gdzie indziej i policja mówi że co ona
    > może, skoro nie ma go tam gdzie zameldowany;)

    A tam ... moze sobie słabo radzi ...

    > Pamiętasz kapliczkę?;)

    Ale nie porwali, tylko przepędzili :-)

    > No właśnie. Ale po godzinie kuwrowania prze radio zaczęli się nudzić i
    > poszli działać dalej skoro już tam byli to mu posesję przetrzepali.
    > Wcześniej rozmawiali że bez nakazu nie wypada, ale w końcu albo im ktoś
    > ten nakaz załatwił z komendy albo na blachę weszli. Gdyby technik
    > przyjechał od razu to pewnie by się na techniku skończyło.

    Technik nakazu raczej nie przywiezie, wiec niewiele zmienia ..

    > W sensie do moto? Zapewne stałby tam gdzie stał aż sam bym go znalazł:P

    Z tego co piszesz tak - ale kto to mógl wiedziec wczesniej.

    > powązkowska 97 - działki.

    A propos - co tam macie pod nr chyba 91 i 93
    Zakład remontów i konserwacji dróg ... i godło z orzełkiem?

    > Przepchałem 3 km:P

    No i nie wiem - współczuć, czy gratulować kondycji :)

    > Raczej nie - kilku(a może nasto) udzielałem pomocy i nikt nie dzwonił.

    Moze po prostu w ogole niechętnie dzwonią :-)

    > Technicznie jak wzywałem to było z bielan, bo z tamtą widać moto z
    > bemowa nie widać -ot incydent graniczny - dobrze że wojny nie wywołałem;)

    No ale jakbym sie posługiwał taką aplikacja, to myslę, ze sąsiednie by
    mnie zainteresowaly.

    > Powązkowska 97.

    O apke Moja Komenda chodzi.

    > Ale się znalazły. Czyli jednak były.

    Byc to one są, tylko ze też mają robotę.

    > Taki stalowy garaż.

    Ja po googlu traifilem w to miejsce
    https://goo.gl/maps/svdB5QcUTcyZTLmEA

    Jak zobaczylem, ze Powązkowska przechodzi w Maczka ... do głowy mi nie
    przyszło, ze moze być ciąg dalszy.

    A moze jednak :-)

    J.