  • Data: 2023-08-17 01:03:49
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No;) Tym bardziej że musieliby założyć że zdobędą namiar na szreka.

    Z tym akurat wydaje mi się nie mieliby za dużo problemu. Większy problem
    widzę w planowaniu. Nie wydaje mi się, że zaplanowali całe zdarzenie w
    sensie, że ściągneli na miejsce tego busiarza i był jakiś masterplan
    żeby go uzyć. Nadal myślę, że to raczej było oportunistyczne, tamten się
    zatrzymał, zapytał. Przy takim czymś musieliby być dość jednak
    błyskotliwi, zeby wykombinować, że go podpuszczą, on im to moto
    mimowolnie zabezpieczy, a oni wyjdą prawie na bohaterów.

    --
    Marcin