  • Data: 2023-08-17 00:24:46
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.08.2023 o 00:14, Shrek pisze:
    > Chodzi mi o to, że wszytkie inteligentne plany nie kleją się z faktem że
    > popełnił taką głupotę... Albo jest przebiegłym złodziejem, albo idiotą
    > ale przecież nie na raz;)

    Kamery nie ogarnął, albo zakładał, że motocykl "niczyi" i nikt tego nie
    będzie sprawdzać.

    > Kolo na działkach mieszka - pasuje ci to do teorii kolekcjonera zabytków?

    Ale złodzieja już tak.

    > To chyba nie takie z lat 80.

    Czasem nie mają tablic, albo mają tablice armii Czerwonej albo
    Hitlerowskiej - i też nie pojedziesz po drodze. Czasem mają na wózku rkm.

    > To wtedy wszyscy dostaną...

    Żaden. Albo tylko on nieumyślną, bo wziął bez papierów. Warunkowo mu to
    umorzą.

    > Ale w poczekalni wszyscy mają pecha wylosować źle? ? Praktycznie każdy
    > bezwyjątku jest spławiany albo przynajmniej próbują ich spławić i
    > odstraszyć trzygodzinnym czekaniem. Nawet murzyna w kajdankach
    > odesłaliście:P

    Weź pomyśl. Ile jest tematów w przestępstwach. Jaką masz szansę
    wylosować akurat eksperta we właściwej dziedzinie? Odkąd pamiętam mówi
    się o tym, żeby dyżury ciągnęły wg specjalności wydziały. Czyli na
    zmianie jeden od poszukiwań, jeden od kryminalnych, jeden od PG czy
    Cyber. To tak z grubsza. Ale to bardzo zgrubne. Takich kierunków jest
    masa. narkotyki, nielaty, rodzina (znęcania), zgwałcenia (pasowała by
    kobieta), itd. A na nocy u nas jest jedna osoba przykładowo. JAką masz
    szansę?

    > Jak się chuj uprze;) Zresztą jak takich na tacy by nie przyjmowali to co
    > - a coś przyjąć muszą:P

    Widzisz, czyli coś przyjmują jednak. Jeszcze Ci rower ukradną i
    uwierzysz w Policję :-P

    --
    (~) Robert Tomasik