    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Sat, 9 Sep 2023 11:52:59 +0200
    <ud05je$gh7$1$RTomasik@news.chmurka.net> <ud1pqb$stm0$1@dont-email.me>
    <ud26hp$3hs$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud2muo$fbr$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ud2vdr$lan$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud3tff$co4$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ud4rao$s7n$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud55u3$26i$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ud58cq$3cn$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <zuvJM.475989$4yJ9.396986@fx12.ams1>
    <ud6o22$uqn$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <s9QJM.408974$E3C1.295276@fx08.ams1>
    <ud9ju7$ke1$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <BGaKM.621083$8O5b.279259@fx15.ams1>
    <udbqip$t5c$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UgfKM.510678$4yJ9.146756@fx12.ams1>
    <udc1ka$rr$1$RTomasik@news.chmurka.net> <GitKM.5724$NSo2.5095@fx13.ams1>
    <ude973$a03$1$RTomasik@news.chmurka.net> <WOyKM.17$zs26.16@fx04.ams1>
    <udf0in$lll$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Ja potencjalną winę pieszego bardziej
    > wywodzę z jego poszukiwania przez Policję, niż tych obliczeń. Tam był
    > biegły na miejscu. Coś pomierzył, coś ustalił. Jakiś powód poszukiwania
    > pieszego być musi, bo przecież nie po to, by mu mandat dać.

    Skoro policja po cywilnemu pałuje pokojowo protestujące julki, to
    widocznie zasłużyły. Jakiś powód pałowania musi być, bo przecież nie po
    to, by je zniechęcić do postępowania zgodnie z prawem.

    Skoro policja szuka roweru w gaciach, to jakiś powód poszukiwania roweru
    w gaciach musi być, bo przecież nie po to, by szukać roweru w gaciach.
    Nie ma innego racjonalnego wytłumaczenia.

    Skoro policja rekwiruje kredę malującym po chodniku dzieciom, to jakiś
    powód zatrzymania tej kredy musiał być. Przyjechali technicy,
    sfotografowali, ocenili zniszczenia, coś ustalili. Jakiś powód wezwania
    matek na komisariat żeby złożyły wyjaśnienia musiał być, bo przecież nie
    to, że to było pod siedzibą pis.

    Mogę tak długo...

    To bardzo ciekawy tok rozumowania, żeby winę pieszego wywodzić (i na
    siłę się jej doszukiwać wymyślając absurdalne spekulacje) z samego
    faktu, że go policja szuka.
    To sporo wyjaśnia...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr