  • Data: 2007-05-21 06:47:11
    Temat: Re: Znak towarowy a nazwa i jej ochrona...
    Od: "Ciekawski" <c...@b...au> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel wrote:
    > Znowu - dużo zależy od tego, na ile rzeczywiście ta warstwa słowna
    > jest rzeczywiście rodzajowa. Jeżeli nie do końca, to znam sędziów,
    > którzy z ochrony znaku słowno graficznego przyznają ochronę dla
    > oznaczenia słownego pokrywającego się z warstwa słowną znaków.
    > Osobiście nie zgadzam się z tą praktyka i zawsze, jak mam okazję, to
    > ją zwalczam, ale ona występuje.

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=CELEX:62005J0108:PL:HTML

    ciężka sprawa... prawnikiem nie jestem ale przeczytajcie na przykład początek
    gdzie unieważniają takie znaki towarowe jak "myjnia samochodowa" na przykład?
    Ale pod koniec jest wzmianka o przyjęciu tych zwrotów w języku potocznym co
    może mieć miejsce i u mnie, sam już nie wiem czy ten wyrok jest dla mnie
    korzystny? Może jakiś prawnik coś z teog wyciągnie :))