  • Data: 2007-08-06 14:21:08
    Temat: Re: Zmienna ale ustalona cena towaru
    Od: "p." <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    news:op.twm2cbo4rgp2nr@sempron...
    > Witam.
    >
    > Zafascynowala mnie kwestia uzywania cen ustalonych (bo cena nie moze sie
    > zmienic po dotarciu do kazsy) ale zmiennych w czasie. Moze brzmi to
    > skomplikowanie ale wyjasnie o co mi chodzi:
    >
    > Hipermarket X urzadza wyprzedaz towarow i zalezy mu na jak najwiekszej
    > ilosci klientow w dniu wyprzedazy. Kusi skomplikowanym systemem cenowym.
    > Produkty sprzedawane sa za 50% ceny od godz. 8.00, do godz 20.00, kiedy to
    > uzyskuja cene "100%".
    >
    > Cena od 50% do 100% leci wg podanego klientowi na "wywieszce"
> [...]

    Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej - wydaje mi się że nie, bo cena
    musi byc
    jasno okreslona w PLN.
    Abstrahując jednak od kwestii prawnych, to bazując na własnym doswiadczeniu
    jestem przekonany ze
    określenie ceny wzorem jest skazaniem bok na oblezenie - niestety 90% ludzi
    to wtórni analfabeci i
    nie rozumieją nawet najprostrzych zapisów.
    NAwet przy określenniu: kupując od 8:00 do 9:00 płacisz 50 zł, od 9:01 do
    10:00 - 60zł ......
    będą się pytać "to płace teraz 50 zł ? tak ?"
    Niestety.....
    pozdrawiam
    p.