  • Data: 2007-08-07 09:50:45
    Temat: Re: Zmienna ale ustalona cena towaru
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-08-2007 o 20:56:14 Qbek <q...@w...pl> napisał(a):

    > 3. Minister w a ciwy do spraw finansów publicznych, w porozumieniu z
    > ministrem
    > w a ciwym do spraw gospodarki oraz po zasi gni ciu opinii Prezesa
    > Urz du
    > Ochrony Konkurencji i Konsumentów okre li, w drodze rozporz dzenia,
    > szczegó owe
    > zasady uwidaczniania cen towarów i us ug oraz sposób oznaczania cen
    > towarów przeznaczonych do sprzeda y

    Wlasnie tam patrzylem. Nigdzie nie znalazlem, ze cena nie moze zmieniac
    sie w czasie. Opiszmy ja "najlatwiejszym" wzorem:

    Cena towaru z rabatem = cena nominalna * (1 - CzDZS/(2*CCzOS)),
    gdzie CzDZS - czas do zamkniecia sklepu w minutach,
    CCzOS - calkowity czas otwarcia sklepu.

    Dodatkowo, market moglby nad kasami (i jeszcze w kilku miejscach) umiescic
    jaki w danej minucie uzytkownik otrzymuje rabat; przez ile ma przemnozyc
    cene towaru, zeby wyszlo mu ile zaplaci.

    Jesli czegos we wzorze nie pomieszalem to cena powinna sie zmieniac
    liniowo w czasie od 0,5 do 1,0 ceny nominalnej :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.