  • Data: 2008-06-23 07:38:40
    Temat: Re: Zmiany PKD, czy konieczne?
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Jun 2008 08:43:13 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Odmowie zaliczenia ich do obrotu?

    Nie mam pojęcia do czego mogli tego nie zaliczyć, może coś z kosztami?
    Nie znam się...

    > Może inaczej: "a jak to się skończyło"? Jeśli "dobrze dla podatnika",
    > to można wyciągnąć wniosek, że był to
    > przypadek bezzasadnego zarzutu - coś jakby chcieć mandat dać
    > przechodniowi z zarzutem że przechodził na zielonym świetle :]

    Hmm z tego co wiem, skończyło się to źle, dlatego pan mecenas uparł się,
    żeby spółka nie podejmowała działalności w tym zakresie bez zmiany umowy
    spółki.
    Ja się nie znam na podatkach, ale ten pogląd jest dość powszechny w
    praktyce obrotu gospodarczego. Może wynika z czegoś innego?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==