  • Data: 2008-06-23 21:40:26
    Temat: Re: Zmiany PKD, czy konieczne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Jun 2008, Olgierd wrote:

    > 'Jeżeli to jest stała działalność plus np. .doradztwo i zarządzanie
    > zmienił bym umowę spółki przy najbliższej okazji. Nie jest to formalnie
    > ograniczenie zabraniające działalności, ale władze skarbowe używają go
    > często jako argumentu przy kwestionowaniu usług (faktu wykonania,
    > kompetencji, kosztu).'

    Thx.
    To właśnie "karanie za przejście przy zielonym świetle", bo zgodzić się
    trzeba że wyroki NSA dotyczące sporów o "wyrzucenie z kosztów" nie
    biorą się z nikąd :(
    Znaczy to że US kwestionuje wykonanie lub domaga się dostępu do tajemnicy
    gospodarczej mam na myśli, nie to, że NSA na koniec przyznaje podatnikowi
    rację :D

    pzdr, Gotfryd