eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZmiana ceny towaruRe: Zmiana ceny towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: "Arek" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana ceny towaru
    Date: Tue, 1 Apr 2008 01:43:09 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 27
    Sender: a...@c...chello.pl
    Message-ID: <fsrpe7$d84$1@news.wp.pl>
    References: <fs8d9p$pj7$1@news.wp.pl> <fs9ap7$nmt$1@inews.gazeta.pl>
    <fsc2l9$png$1@news.wp.pl> <fseedv$b9h$1@inews.gazeta.pl>
    <fsqp17$bmn$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Arek" <a...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207076181.chello.pl
    X-Trace: news.wp.pl 1207003399 13572 87.207.76.181 (31 Mar 2008 22:43:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 31 Mar 2008 22:43:19 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524790
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nie widzę natomiast przeszkód, aby klient zrezygnował z przesyłki towaru
    > przed jego wysłaniem. Z usługi dostawy towaru też powinno się móc
    > zrezygnować (w ciągu 10 dni) do momentu, aż usługa nie zostanie
    > zrealizowana.

    Sęk w tym, że czekam już ponad miesiąc. Zgodnie z radami wysłałem ponaglenie
    do sprzedawcy wyznaczając mu rozsądny moim zdaniem termin(tydzień) na
    dostarczenie mi towaru, a po upływie jego napisałem coś w stylu, że
    rezygnuję z towaru i usług danej firmy. Sprzedawca zapewnia, że towar
    wysłał...., sęk w tym, że co mnie to obchodzi..., ja czekam już ponad
    miesiąc! Niech się sklep internetowy sądzi z firmą która miała dostarczyć mi
    przesyłkę.... . Nie moja wina, że towar nie został dostarczony na miejsce i
    nie mogłem za niego normalnie zapłacić. Zresztą nawet nie mam żadnego dowodu
    na to, że dany towar został faktycznie wysłany. Zapewnienie sprzedacy mnie
    nie zadawala.

    Wg mnie sprzedawca powinien mi wysłać przesyłkę w taki sposób obecnie aby
    ona jednak do mnie dotarła w ten tydzień(wydaje mi się, że w dzisiejszych
    czasach tydzień to wystarczająco długi okres czasu na przesyłkę).

    Czy nie jest prawdą, że sprzedawca ma 30 dni na dostarczenie mi przesyłki?
    Co się dzieje po tych 30 dniach?

    Pozdrawiam
    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1